Názov je základ každej značky

Tvoríme ich od roku 2005

The Big Name Theory

The Big Name Theory

TVORÍMENÁZVY:

NÁZVY FIRIEM

NEPREMÁRNITE SVOJU ŠANCU BUDOVAŤ ZNAČKU OD ZAČIATKU.
DO 48 HODÍN BUDETE MAŤ ORIGINÁLNE MENO AJ DOMÉNU.

  • RebelNobel

    rebel-nobel-logo

    Názov RebelNobel odzrkadľuje filozofiu značky, ktorá spája eleganciu a sofistikovanosť s odvahou porušovať pravidlá, spochybňovať konvencie.

  • BOLDBURG

    BoldBurg logo

    Boldburg je firma vyrábajúca revolučné profesionálne audio riešenia. Spája známe slovo "bold" s odkazom na odvahu a výraznosť spolu s "burg", ktoré sa prepája na miesto.

  • AVENIAS

    AVENIAS naming

    „AVE“ znamená v latinčine pozdrav a ten je symbolom osobného prístupu. „Aveni“ tiež znamená budúcnosť vo švajčiarskom nárečí. Firma AVENIAS zameraná na právo a účtovníctvo myslí dopredu
    a preto majú ich klienti komplexnejšie služby.

  • GRANELAM

    Granelam Name

    GRANELAM je názov poľnohospodárskej spoločnosti. Vznikol zo slova "granela", ktoré pochádza zo starej benátštiny a znamenalo semená. Použili sme toto archaické slovo, aby sme názov prepojili so zameraním tejto spoločnosti.

  • NeonHeads

    NeonMars logo

    Agentúra NeonHeads spája kreativitu, umenie a emócie. Pomáha iným značkám, aby boli viditeľné. Názov vychádza z globálne známych slov NEO, NEON a HEADS. Preto je jednoducho zapamätateľný.

  • HAUSNATURA

    popis obrázku

    HAUSNATURA je názov spoločnosti, ktorá sa zaoberá pestovaním aquaponickej zeleniny v high-tech pasívnom skleníku. Tento názov je univerzálne zrozumiteľný, lebo využíva známe symboly - "HAUS" ako odkaz na greenhouse (skleník) a "NATURA" ako princíp.

  • MANOREO

    Manoreo Logo

    Manoreo sú architekti, špecialisti na interiérový a grafický dizajn so základňou v Londýne. Novotvar s voľnou .com doménou vychádza z významu slova MANOR a označuje sídlo.

  • MistyLab

    BigName MistyLab

    Názov MistyLab sme vymysleli pre spoločnosť, ktorá sa venuje vývoju aplikácií pre rôzne platformy. Poetický názov obsahuje známe slová, ktoré sa ľahko pamätajú a vizuálny symbol, ktorý môžu využívať v komunikácii.

  • ZARAGUZA DIGITAL

    Zaraguza Digital, názov firmy, reklamná agentúra

    Názov firmy vznikol spojením 2 slov afrického jazyka Zulu. V preklade znamená "tvoriť a upozorňovať". Agentúra tvorí online značky a upozorňuje na trendy. Tri "A" pomáhajú poetike názvu.

  • OnlineToro

    OnlineToro Logo

    OnlineToro je názov spoločnosti, ktorá rieši online marketing. "Toro" znamená po španielsky býk a využíva ako vizuálny prvok v marketingu.

  • PROMISEO

    Promise logo

    Či už názov prečítate ako jedno slovo s významom, "promise" prísľub kvality, alebo si v ňom všimnete spojenie SEO, obe verzie fungujú. Firma sa venuje performance a online marketingu.

  • Smart Vikings

    Smart Vikings logo

    Smart Vikings sú nadšenci pre programovanie. Názov vyjadruje ich súdržnosť a tímovosť. Generuje tiež vizuálne symboly zo sveta Vikingov využiteľné v komunikácii a na webe.

  • NEON MARS (názov + logo)

    názov firmy, naming, neon mars

    Názov outdoor firmy sa ľahko pamätá vďaka dvom vizuálnym slovám. Jedno označuje fyzický objekt a druhé priamo určuje vizuálny štýl grafiky a fotografií v neónových farbách.

  • Fidel Gastro

    Fidel Gastro, názov reštaurácie, naming

    Kreatívny návrh na sieť podnikov s občerstvením s kubánskou tématikou. Personifikácia a kľúčové slovo GASTRO jasne definuje kategóriu. Zámena Castro/Gastro prináša emóciu do komunikácie.

  • FAVEO

    Faveo, názov firmy, latinský názov

    Názov firmy špecializovanej na kongresový a motivačný cestovný ruch sa dá z latinčiny preložiť ako vyhovieť, pripraviť na mieru. Blízko osadené samohlásky uľahčujú výslovnosť.

  • Coolfinder

    Coolfinder

    Názov pre lifestyle portál, ktorý sleduje čo je práve IN (COOL) v dizajne, gadgetoch, hudbe, móde... Autori vyhľadávajú (FIND) všetko štýlové a nové, nazvali sme ich coolfinderi.

  • RockForks

    RockForks, názov reštaurácie, naming restaurant

    Vizuálny názov reštaurácie s rockovou tématikou uľahčuje zapamätanie. Rock a Forks sú dve arbitrárne slová. Úvodné RO, FO a dve K pomáhajú napojeniu slov.

  • MORE ŠPORTU

    More sportu

    Dve "OR" su prítomné v oboch arbitrárnych slovách, vďaka čomu vznikol jednoduchý, ľahko zapamätateľný názov. Deskriptívny názov obsahuje aj posolstvo: športový e-shop s obrovským výberom tovaru.

NÁZVY PRODUKTOV A SLUŽIEB

  • NÁZOV JE SYMBOL PRODUKTU A KAŽDEJ JEHO KOMUNIKÁCIE.
  • NAVRHNEME VÁM TIEŽ “RODINY NÁZVOV” AKO ICH NAPR. POZNÁTE Z IKEA.
  • CALMING LIA

    Calming Lia Name

    CALMING LIA je názov úžasnej hry, ktorý je zároveň aj menom hlavnej hrdinky. Cieľom tejto hry je utíšíť Liu, aby bola statočná a prekonala svoje najväčšie obavy a strach.

  • SATORI STAGE

    Satori Stage Logo

    Satori znamená prebudenie, porozumenie. Satori Stage je miesto, kde vás osvieti. Je to priestor pre kreatívnych ľudí, ktorý sa prenajíma na čas a realizujú sa tu aj úžasné eventy.

  • Relaxero

    Relaxero Logo

    Pomohli sme premenovať zľavový portál, ktorý sa dnes špecializuje na víkendové a wellness pobyty. Tie spája relax, preto Relaxero.

  • DENNÍK N

    popis obrázku

    V Big Name laboratóriu vznikol aj názov Projekt N, z ktorého sa neskôr stal Denník N. "eN" ako "nezávislý", "nový", "neutrálny". Enko ako super jednoduchý vizuálny symbol.

  • INFINARIO

    infinario

    Názov INFINARIO komunikuje nosnú feature analytického nástroja, nekonečné možnosti scenárov. INFINARIO sa primárne orientuje na herný priemysel a podporuje predikciu na základe analýzy aktuálnych dát.

  • GIFTENDO

    Giftendo logo

    Názov GIFTENDO sme navrhli pre skvelú službu, pomocou ktorej môžete kupovať alebo predávať vyberané hand-made darčeky. GIFTENDO sa oplatí sledovať, prichádza totiž zo super nástrojmi, ktoré vám zjednodušia prístup k originálnych darčekom.

  • JetQR

    JetQR Logo

    JetQR umožňuje kódovanie platobných a fakturačných údajov. Názov priamo odkazuje na QR kódy a zároveň aj na raketovú rýchlosť tejto skvelej služby.

  • STARDANA

    Stardana nazov

    Star je medzinárodne známe slovo, ktoré sa jednoducho píše a pamätá. Spojili sme ho s menom majiteľky e-shopu, čím vznikol krásne znejúci novotvar Stardana.

  • PayBag TB

    BigName PayBag TB

    Názov a koncept prvej tašky na svete, ktorá využíva mobilné platby Tatra banky.

  • TOTEM STATUS (názov+logo)

    Totem Status Logo

    Totem Status je názov B2B platformy poskytujúcej vernostný systém. "Totem" sa skladá z rôznych prvkov a je spojený s možnosťami zákazníckeho programu. Túto ideu sme vizualizovali aj v logu pre Totem Status.

  • Fitlander

    BgName Fitlander Logo

    Fitlander vám poradí, ako správne športovať. Táto spoločnosť vyvíja unikátne fitness produkty. Samotný názov má silnú emóciu, odkazuje na pohyb a zdravý životný štýl.

  • Sameskin

    Sameskin logo

    Sameskin je názov značky, pod ktorou sú navrhované originálne produkty prispôsobiteľné podľa vašich predstáv. V názve sú známe slová, preto sa ľahšie pamätá.

  • HOLY TUNA

    Big Name Holy Tuna

    Holy Tuna je imidžový názov e-shopu s urban módou. Obsahuje známe slová a vizuálne prvky, ktoré sa dajú vynikajúco využiť v komunikácii značky.

  • Kick Resume

    logo KickResume

    Kick Resume vás nakopne k novej kariére. Táto online služba vám pomôže s vytvorením pekného dizajnového životopisu rýchlo a zadarmo.

  • Sportimea (názov + logo)

    Sportimea logo

    Názov tohto startup projektu vás vyzýva, aby ste si našli čas na šport a pomôže vám aj s vyhľadaním športoviska. Symboly využité v názve sa nám podarilo prepojiť aj v logu Sportimea, ktoré sme navrhli.

  • Knihoskop

    Martinus Knihoskop, názov aplikácie

    PFka najpopulárnejšieho kníhkupectva v SR Martinus.sk vyzvala ľudí, aby si náhodne otvorili knihu a slovo na ktoré ukázali ako prvé bola ich indícia do nového roka. Knihy+Horoskop = Knihoskop.

  • Christmas survivor

    Názov aplikácie, naming

    Názov špeciálnej služby agentúry Paravan Interactive, ktorá bola ich PFkou. Aplikácia obsahovala virtuálnu prskavku, ťahák na koledy, info čo robiť keď horí stromček... Písali o nej SME, SME.sk, ZIVE.sk, MEDIALNE.sk, TYINTERNETY.cz atď.

  • Úverový asistent TB

    Uverovy asistent

    Názov aplikácie, ktorá vypočíta vašu splátku v Tatra banke priamo pri prezeraní webu. Slovo "asistent" podporuje filozofiu extra servisu pre klientov nielen na pobočkách, ale aj vo online prostredí.

  • Alcowebizer

    Alcowebizer

    Názov online služby, ktorá vám ukáže, ako by vyzerali weby, keby boli vyrábané pod vplyvom alkoholu. PFka sa vďaka unikátnemu nápadu rozšírila do vyše 150 krajín sveta.

  • Personal report TB

    Personal Report TB

    Personal Report zobrazí správanie na Facebooku v grafoch podobne, ako to dokáže Spending Report Tatra banky s finančným správaním. V grafoch vidí surfer vývoj počtu statusov, fotografií, ich obľúbenosť...

NÁZVY SÚŤAŽÍ A KAMPANÍ

  • ZÍSKAJTE KREATÍVNY NÁZOV, KTORÝ MÁ ZÁROVEŇ SEXY DOMÉNU A ĽAHKO SA KOMUNIKUJE V REKLAME.
  • RYTMUS PHONE

    RYTMUS PHONE

    Ako vzbudiť záujem mladej generácie o bankovníctvo a financie? Originálnym namingom nastavujúcim koncept celej kampani, ktorej lektorom bol ako inak RYTMUS.

    Klient: Tatra Banka

  • FOTOCIHLA

    Fotocihla Naming

    Názov unikátnej kampane pre klienta OLYMPUS. Kampaň komunikovala výhody kompaktných systémových fotoaparátov pred klasickými zrkadlovkami.

    Klient: Olympus

  • Knižná výzva

    Knizna vyzva Big Name

    Názov súťaže Knižná výzva sme vymysleli pre MARTINUS.sk. Výzvu prijali tisíce sčítaných Slovákov, z ktorých traja už dnes môžu listovať vo svojej knižnej výhre.

    Klient: Martinus

  • PartyAnalyzer.com

    Party Analyzer, názov

    Názov pre novoročný projekt agentúry ZARAGUZA digital. Nechajte sa otestovať, na koľko rokov vyzeráte. PartyAnalyzer odhadne váš vek a prezradí vám, či môžete v novom roku viac žúrovať, alebo by ste mali viac oddychovať.

    Klient: ZARAGUZA

  • Simulátor rozchodov

    Fenix, pivo, názov

    Fénix je svieže pivo s pomarančom a koriandrom. Aby sa ľudia toto leto nebáli rozísť s nudným pivom a vyskúšali nový Fénix, vznikol vtipný simulátor rozchodov. Sila názvu je práve v slove rozchod, ktoré by ste od bežných značiek nečakali. Zafungovalo.

  • MegaMotivator.sk

    Mega Motivator

    V názve sme chceli mať rovnaké písmená pri oboch slovách. Na oslovenie študentov sme zvolili buzzword "MEGA". Lebo keď vám zavolá riaditeľ úspešnej firmy, aby vás osobne namotivoval, tak je to MEGA!!

  • Urýchľovač kariéry TB

    popis obrázku

    Základom názvu je myšlienka, že grant Tatra banky "Študenti do sveta" pomáha šikovným študentom v ich kariére. V aplikácii si tak mohli nahrať svoju fotografiu priamo na obálku FORBES z budúcnosti aj s textom o svojom úspechu.

    Rok: 2011

  • Red Bull HeartBeat

    Red Bull Heart Beat, názov

    Názov špeciálnej inštalácie pre Red Bull vyrobenej z plechoviek. Ak ste sa ich chytili, z reproduktorov začal hrať vďaka senzorom váš tep. Ak vám srdce dostatočne bilo pre umenie, boli ste pozvaný na výstavu Art Of Can.

    Rok: 2011

  • Darčekové klišé TB

    Darcekove klise TB, názov hry

    Úlohou hráča hry Darčekové klišé bolo vyhýbať sa čo najdlhšie klišé darčekom ako gýčoví mackovia so srdiečkami, bonboniéry so srdiečkami, šálky so srdiečkami. Aplikácia propagovala štýlovú alternatívu ku klišé darčekom, darčekovú kartu Tatra banky.

  • MojaKrvnaSkupina.sk

    Moja krvna skupina

    “Moja krvná skupina” nesie tri významy. Ide o ľudí mne blízkych, o ľudí s podobnou krvnou skupinou, aj o Facebook skupiny, ktoré projekt využíval.

    Klient: Dôvera

  • SexualnyGuru.sk

    Sexualny guru

    Slovo "guru" je už teraz klišé, ale pred tromi rokmi bolo osviežením. Doména jasne vystihuje tému portálu poradenstva o sexe a pritiahla desiatky tisícov surferov, ktorých nenásilne edukovala na tému potencie.

    Rok: 2009

  • VtipneGrafy.sk

    Vtipne grafy

    V reklame treba najskôr zaujať. Slovo grafy sa spája s nudným svetom biznisu. Vďaka prívlastku "vtipné" sme vytvorili nečakanú kombináciu. Biznis kampaň Fun rádia tak oslovila oveľa viac inzerentov.

    Klient: FUN Radio

  • ZarabajUsami.sk

    Zarabaj usami

    Ako sa odlíšiť od klišé názvov súťaží, ktoré väčšinou obsahujú slovo "mánia"? Unikátnosťou a vtipom. Názov súťaže obsahoval sloveso, ktoré vytvorilo silné "call to action" kampane. Najsilnejšou časťou názvu je ale prekvapivé spojenie zarábania a uší. Kampaň mala taký úspech, že ju Fun rádio zopakovalo.

    Rok: 2010

NÁZOV + LOGO

  • NAVRHUJEME AJ ŤAŽŠIE, TZV. “VIZUÁLNE NÁZVY”, KTORÉ SA ĽAHŠIE PAMÄTAJÚ
  • LOGÁ, KTORÉ SME VYTVORILI PRE NAŠICH KLIENTOV.
  • DEFINELO (názov + logo)

    Definelo logo

    Názov projektu, ktorý má ambíciu definovať nové štandardy pasívnych domov a dodávať do nich len tie najmodernejšie technológie. Definelo.

  • GUGENIO (názov + identita)

    Gugenio logo

    Názov Gugenio je hravou verziou slova "genio". Deti sú malí géniovia – na všetko poznajú odpoveď :)
    Maskot v logu Gugenio je vynikajúci prvok na ďalšiu komunikáciu obchodu s detskou obuvou.

  • YesElf (názov +logo)

    YesElf logo

    YesElf je smart asistent pre zákazníkov, ktorý im zjednoduší používanie aplikácií.
    Názov odkazuje na múdrosť Elfov, ktorí poznajú odpovede na všetko. Je tiež rovnako rýchly a neustále sa učí, aby vedel lepšie pomáhať.

  • ZENITU (názov + logo)

    popis obrázku

    ZENITU prepája váš projekt s investormi a pomôže vo vašich úvodných krokoch aj s mentorovaním. Názov vychádza zo slova "zenit" ako symbolu videnia ďalej až za horizont.

  • Bastili (názov + logo)

    bastili logo

    Bastili je skvelé bistro, kde môžete maškrtiť zdravo. Symbol v logu skrýva iniciálu "B", ktorá zároveň vytvára jazýček. Tento jednoduchý symbol je vtipný a je za nim super príbeh, ktorý ľudí baví.

  • Benestra (názov+identita)

    Logo Benestra

    Symbol v logu Benestra odkazuje na súzvuk nástrojov, ktoré ponúka táto telekomunikačná spoločnosť. Nosným prvkom, ktorý prepája celú identitu je metafora orchestra.

  • Power Coffee (logo+identita)

    Power Coffee logo

    Power Coffee je značka vysoko kvalitnej 100% organickej kávy. Power Coffee vás naštartuje pred športovým výkonom, či produktívnym dňom. V logu je symbol "power", tým je prepojené s názvom a aj ľahšie zapamätateľné.

  • Besteron (názov+identita)

    Besteron logo

    Besteron je progresívna služba, ktorá zabezpečuje rýchly prevod financií. Práve symbol transferu je aj priamo v logu, ktoré vyzerá skvelo na webe aj ako ikona aplikácie.

  • BALINGTON (názov+identita)

    BALINGTON logo

    Firma BALINGTON je zameraná na sprostredkovanie finančných služieb. Pri vývoji značky sme sa držali idei bezpečnosti a spoľahlivosti. Preto sme ako nosný symbol využili štít s monogramom "B".

  • PROFIFOX (názov + logo)

    PROFIFOX

    V názve aplikácie na riadenie akčných plánov PROFIFOX sme spojili benefit profesionálnosti s vizuálnym slovom „fox“. Vznikol vynikajúci názov s veľkým potenciálom využitia v identite a komunikácii.

  • PriceWise (logo+identita)

    PriceWise Logo

    Logo PriceWise sme sa snažili nastaviť tak, aby odrážalo koncept "human touch". Zvýrazňovačka z loga sa stala základom v komunikácii aj vizuálneho štýlu identity.

  • TOTEM STATUS (názov+logo)

    Totem Status Logo

    Totem Status je názov B2B platformy poskytujúcej vernostný systém. "Totem" sa skladá z rôznych prvkov a je spojený s možnosťami zákazníckeho programu. Túto ideu sme vizualizovali aj v logu pre Totem Status.

  • Sportimea (názov + logo)

    Sportimea Logo

    Názov tohto startup projektu vás vyzýva, aby ste si našli čas na šport a pomôže vám aj s vyhľadaním športoviska. Symboly využité v názve sa nám podarilo prepojiť aj v logu Sportimea, ktoré sme navrhli.

  • NEON MARS (názov + logo)

    Neon Mars logo

    Názov outdoor firmy sa ľahko pamätá vďaka dvom vizuálnym slovám. Jedno označuje fyzický objekt a druhé priamo určuje vizuálny štýl grafiky a fotografií v neónových farbách.

READY BIG NAMES

ZÍSKAJTE V JEDNOM BALÍKU UNIKÁTNY NÁZOV AJ DOMÉNU.

  • Namakane.com

    Namakane

    „Nāmaka“ je známa z havajskej mytológie ako bohyňa mora. Vaša značka tak bude mať názov, ktorý funguje doma aj v zahraničí.

    KÚPIŤ
  • Fueldo.com

    Fueldo

    Názov vhodný pre každého, kto chce rozdávať svojim biznisom energiu.

    KÚPIŤ
  • AveIdea.com

    AveIdea

    Chcete vytvárať nápady alebo poskytnúť priestor, či služby na ich vytváranie? AveIdea oslavuje idey a je aj jednoduchý na zapamätanie.

    KÚPIŤ
  • PixBurg.com

    PixBurg

    Do noci pozeráte do počítača, lebo sedíte nad každým pixelom? Robíte grafiku, retušujete… urobte si z toho pevnosť s ďalším príjmom.

    KÚPIŤ
  • EpicMug.com

    EpicMug

    Hrnček (mug) sa dá kreatívne využiť nielen ako symboil v logu, ale aj ako darčekový predmet, odmena v súťaži..

    KÚPIŤ
  • MemoMilk.com

    MemoMilk

    Čo tak vylepšiť mlieko o ďalší benefit a cez neho ho propagovať? Príležitosť vytvoriť nový segment je pre najodvážnejších.

    KÚPIŤ
  • SoundAxe.com

    SoundAxe

    Či už pôjde o názov pre štúdio alebo značku slúchadiel, ostrie sekery ako zvukovej vlny bude nádherným vizuálnym symbolom.

    KÚPIŤ
  • SafeLion.com

    SafeLion

    Ovládate bojové umenie? Robte kurzy sebaobrany, zamerajte sa na špecifický segment a staňte sa levom, ktorý neútočí, ale obraňuje.

    KÚPIŤ
  • Shoenix.com

    Shoenix

    Milujete tenisky? Spravte si vlastnú značku. Spojením dvoch vizuálnych prvkov "topánky" a "fénixa" vznikla nová značka, SHOENIX.

    KÚPIŤ
  • TenZebra.com

    Big Name TenZebra

    Mať vizuál zebry v názve pomôže zapamätateľnosti značky. A nájsť voľnú doménu s medzinárodne známym zvieraťom je stále ťažšie.

    KÚPIŤ
  • BEARMADA.com

    Big Name Bearmada

    Silný názov s odkazom na tím alebo skupinu. Vďaka názvu máte hneď námet na skvelé logo.

    KÚPIŤ
  • BluePong.com

    novy nazov firmy Bluepong

    Názvy obsahujúce farbu sa lepšie pamätajú a uľahčujú tvorbu dizajn manuálu. Hravý názov ukrýva vintage Atari hru aj odozvu na ping.

    KÚPIŤ
  • VlasVegas.sk

    VlasVegas

    Vlas Vegas je vtipný názov so štipkou dekadencie ideálny pre beauty salón. Má výborný zvuk a rytmus, preto sa ľahko zapamätá.

    KÚPIŤ
  • TitanWolf.com

    Coming

    Chcete evokovať rešpekt a silu? Dá sa to už názvom.

    KÚPIŤ
  • MoonMetro.com

    novy nazov firmy Moonmetro

    Epický názov spája dve silné slová začínajúce na M. Nejde o novotvary a preto je táto doména prémiovejšia. Vizuálne môže značka využiť mesiac aj metro štýl.

    KÚPIŤ

NAŠE SLUŽBY

  • tvorba názvov firiem, produktov a služieb do 7 dní
  • extra návrhy na základe spätnej väzby
  • zaručená voľnosť .com domény
  • príbeh vášho názvu pre komunikáciu
  • návrh loga a grafickej identity novej značky
  • obalový dizajn nových produktov
  • výber brand artefaktov pre komunikáciu
  • rešerš a registrácia ochrannej známky
  • kontrola kultúrneho významu nových značiek
  • tvorba branding architektúry
  • konzultácie pri rebrandingu
  • osobný accounting každého projektu

POSTUP

  • OPÍŠTE NÁM SITUÁCIU

    Nechajte si zaslať zadanie na tvorbu názvu a cenník balíkov.

  • VYBERIETE SI BALÍK

    Po potvrdení objednávky začneme okamžite pracovať.

  • ZÍSKATE OKAMŽITÝ BONUS

    Pri vybraných balíkoch dostanete prístup do nášho archívu voľných názvov.

  • PREZENTUJEME OSOBNE

    Prezentáciu názvov spojíme s konzultáciou, aby sme vám odpovedali na všetky vaše otázky.

  • SPÍŠEME VÁM ARGUMENTY

    Prezentácia nie sú len názvy, ale aj strategické podklady pre vašich decision makerov.

  • LOGO a CI

    Nechajte si k vášmu názvu pripraviť kompletnú grafickú identitu a ušetríte.

BLOG

X